از زاویه دید افراد غیر متخصص ، زمانی که نسبت به آن تخصص آشنایی ندارند ، وارد شدن به آن حرفه بسیار سخت و غیر ممکن بنظر میرسد و به گمان خود میبایستی سالهای زیادی را با سختی و مشقت طی کرد . اگر در این میان کار فنی را چاشنی این تفکر نماییم که دیگر هیچ . . . . .

اما مساله اینطور نیست . در واقع اگر این دید را برعکس نماییم ، میبینیم افرادی که فعالیتی ( چه فنی و مهارتی و چه علمی ) را شروع نموده و اکنون به تمام زوایای آن کار مسلط شده اند ، بر این باورند که میتوانستند این حرفه را به شکلی دیگر و با روشی بسیار ساده تر از آنچه در نظرشان بود شروع کنند .

هر ساله افراد زیادی برای ورود به صنایع چوب ، هزینه های سنگینی می کنند . هزینه هایی که گاها” بدلیل عدم رعایت اصول صحیح مدیریت و فروش ،به شکست می انجامد .

با نگاهی به ریشه های اصلی و برسی علل عدم موفقیت در صنایع چوب در می یابیم که عامل اصلی شکست ، عدم اطلاع از برنامه های فروش و نحوه بازاریابی میباشد . افراد متخصص بدلیل توجه بیش از حد به مهارت خود نسبت به مدیریت امور مالی باعث میگردد که بزرگترین قسمت که همان برنامه های جذب سفارش و فروش است را فراموش کنند و تمام توان خود را بر روی اجرای کار متمرکز کنند .

برای شما مثالی می آورم . آیا شده دو رستوران در یک خیابان و در کنار هم ببینید که کار یکی بیش از حد گرفته و کار دیگری کساد است ؟ آیا شده به برسی این موضوع بپردازید ؟ شما اگر قرار باشد یکی را انتخاب کنید ، به رستوران شلوغ میروید یا رستوران خلوت ؟ احتمالا” رستوران شلوغ را انتخاب میکنید زیرا نا خودآگاه این حس به شما دست میدهد که رستورانی که خلوت است ، کیفیت آن خوب نیست .

برای ورود به بازار کار به صورت خود اشتغالی پارامترهای زیادی را میبایستی در نظر گرفت . و عمده ترین آنها در محدوده مالی متمرکز شده اند . اگر برنامه ریزی مناسبی برای ورود به بازار داشته باشید ، میتوانید هر روز پله پله بالا روید و رشد کنید . و در غیر اینصورت ورود به بازار کار برای شما گردابی بیش نیست .

شما در این کارگاه چه می آموزید :

بدیل تجربه بیست ساله ما در صنایع چوب ( البته نه فقط یک رشته ، بلکه تمامی رشته ها از صنعتی – هنری – مهندسی و علمی ) میتوانیم برنامه هایی که در طی سالیان متمادی امتحان کرده و به پایداری کامل رسیده اند را برای شما با اثبات دلیل بیان کنیم . بهترین راه برای ورود به این رشته هم اجرای روشهایی خاص بدون سرمایه گذاری میباشد . شما وارد این رشته شده ، اما آغازی بدون سرمایه خواهید داشت . پس ما دلهره از دست دادن سرمایه را از شما خواهیم گرفت . در گام بعدی روشهایی جالب برای جذب سفارش به شما اعلام میکنیم و در نهایت روشهایی را افشا میکنیم که بدون سرمایه و تخصص ، پا به پای متخصصین این فن ، درآمد کسب نمایید . تمامی اینها در یک جلسه یک روزه برای شما بیان میگردد .

 

تارخ برگزاری : شنبه ۲۹ خرداد ماه سال نود و پنج

محل برگزاری : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ،جنب مرکز خانه معلم ، شماره ۹۶

ساعت برگزاری : از ساعت ۱۵ الی 20

برگزار کننده : واحد آموزش فوت و فن ها

مدرس : پیمان پور بی آزار

هزینه کارگاه : 265 هزار تومان

دوره فوق در تاریخ ۱۶ خردادماه تکمیل ظرفیت گردید . خواهشمندیم جهت ثبت نام  تماس نگیرید .

کارگاه فوق با موفقیت برگزار گردید .

مشاهده بیشتر

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارگاه یک روزه ” درآمد بدون تخصص ، بدون کارگاه “”
لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید