ر این دوره چه آموزش داده می شود؟

تولید و ساخت مبلمان برای تمام جهان کار هر کارخانه ای نیست . زیرا ساختار مدیریتی این کارخانجات به کلی با مدیریت کارخانجات کوچک فرق دارد . بدلیل تولید در ۲۴ ساعت و هفت روز هفته ، زمان بندی تولید میبایستی بصورت کاملا” محاسبه شده انجام گردد . هر پروژه زمانی مشخص برای روی خط آمدن و از خط خارج شدن دارد . و این مدیریت را نه یک نفر ، بلکه یک گروه انجام میدهند . جدای از آن رباتها و تجهیزات پیشرفته ، برای کارهای تکراری و روزمره به کار گرفته شده است .
هدف از فیلم چند دقیقه ای که برای شما آماده کرده ایم ، لمس نزدیک یک کارخانه فرامرزی میباشد . شاید شما در فکر گسترس کار خود باشید و این فیلم چشم انداز آینده شما را تقییر دهد .
کارخانه بزرگ استاتوس ایتالیا با هدف گسترش تولیدات با طراحی ایتالیایی شروع به کار کرد . موسسان این کارخانه تنها پس از ۴ سال کار کارگاهی ، در سال ۱۹۹۴ تصمیم به تولیدات سریالی و کارخانه ای گرفتند .
این کارخانه ظرف مدت یک سال توانست بازار کل دکوراسیون داخلی ایتالیا را تحت پوشش قرار دهد . بعد از مدتی رویای جهانی شدن را عملی کرد و تولیدات آن به تمام نقاط جهان و نمایندگی ها ارسال گردید . رویایی که همانند خیلی از افراد فقط در حد رویا نبود .
در حال حاظر این شرکت با طراحان نامی و بزرگ دنیا همکاری داشته و به روز طرین طرحها را به ساده ترین حالت پیاده سازی میکند .
به لطف صنعتی شدن و رباتیک بودن کارخانه ، تولیدات بسیار بالا بوده ، ولی نیروی انسانی کمترین نقش را در این کارخانه بازی میکند .
شاید این کارخانه هنوز به پای کارخانجات تمام رباتیک نرسیده است ، اما به نوبه خود و با توجه به حجم زیاد تولید و سفارشات تبدیل به یکی از برندهای معتبر جهانی گردیده است .
خدمات کامل پیش از فروش ، فروش و پس از فروش این شرکت حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد و خریداران میتوانند تا یکماه پس از خرید به هر دلیل کالای خود را مرجوع کرده و یا تعویض نمایند . این خدمات در حد جهانی کار هر کسی نیست .
مشاهده این فیلم ذهنیت شما را در احداث یک کارخانه بالا میبرد . شاید شما هم موسس یکی از این شرکتها باشید .

اهداف آموزش

  • بالا بردن سطح فنی و دیدگاهی صنعت مبلمان
  • آشنایی با روشهای جدید تولید مبلمان در فراسوی مرزها

بعد از مشاهده این دوره شما میتوانید :

این فیلم صرفا” جهت بالا بردن سطح معلوماتی بوده و ذهنیت شما را نسبت به این رشته بالا می برد .

پیش نمایش دوره :
مشاهده بیشتر

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید مبلمان در اشل جهانی”
لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید