در این دوره چه آموزش داده می شود؟

ساخت حجم در ایران همیشه دغدغه استادکاران ایرانی بوده است . تکنیکها و فوت و فن هایی که در کار ساده اما پیچیده حجم انجام میشود بسیار خاص میباشد .
ساخت حجم هایی که به لحاظ ظرافت و دقت میبایستی بسیار بسیار ماهرانه کار شوند تا زیبایی آنها حفظ شوند .
شاید شما هم چندین بار حجم هایی را در کارگاه خود ساخته اید . اما بدلیل دلچسب نبودن کار از ارائه آن دلسرد شده اید .
رشته حجم سازی جدای از قدرتهای فراوانی که به یک فرد در زمینه ام دی اف میبخشد ، بسیار لذت بخش و حس و حالی دیگر دارد . به همین خاطر است اساتیدی که مسلط به کار حجم هستند ، خود را متمایز تر از دیگران میدانند که البته حق هم دارند .
اگر دامنه استادکاران حرفه ای حجم سازی در کل ایران را هزار و پانصد نفر فرض بگیریم ( که در این مورد غلو نموده ایم ) ، تنها ده نفر از این تعداد را فوق حرفه ای ها تشکیل میدهند . بقیه فقط یک حجم ساز به ظاهر حرفه ای هستند . برای تایید این ادعا کافیست از یک استاد حجمی کار حرفه ای که شما آنرا میشناسید بخواهید چند عدد برش در مقطع یک ام دی اف با زاویه ۴۹ درجه برای شما ایجاد کند .یا یک برش از روی سطح با زاویه ۱۸۴ درجه ایجاد کند .
در یک کلام اگر بخواهیم خلاصه بگوییم ، این مجموعه ویژه افرادی است که برای اجرای دکورهای خاص و کاملا” حرفه ای ، خود را آماده می کنند .
کار حجمی از سطح ابتدایی یا همان معرفی ابزارها شروع شده و تا سطح ساخت حجمهای پارامتریک متصل پیش خواهد رفت .
البته استادکار حجمهای پارامتریک کمیاب یا بهتر بگوییم نایاب است . زیرا برای یک استادکار سنتی محاسبه هزار و پانصد قطعه مثلث ( بصورت موج های خاص فرو رفته و برجسته ) روی یک دیوار کاری دست نیافتنی است . ما در این پروسه آموزشی از پله های اولیه حجم سازی به روش کاملا” اصولی شروع کرده و شما را تا سطح حرفه ای اجراهای پارامتریک پیش خواهیم برد . کاری که شاید حتی خود شما هم غیر قابل تصور و دست نیافتنی آنرا فرض میکنید .
در صنایع چوب ” استادان حرفه ای مسلط به حجم سازی ” از جایگاه ویژه ای برخوردارند . زیرا اصول اجرایی و پیاده سازی حجم خود یک تخصص بسیار بالا در صنایع چوب است. به همین دلیل درآمد و حتی حقوق یک استادکار حجم تا ۵ برابر یک استادکار ساده نیز محاسبه میشود . دلیل آن نیز بسیار ساده است . آنها کاری را میتوانند انجام دهند که اکثریت نمیتوانند . همین.
اما اگر از دید یک استادکار حرفه ای حجم به این مساله نگاه کنیم ، کار حجم کاری بسیار ساده و پیش پا افتاده است . فقط تکنیک و فوت و فن است و بس .
و با افتخار اعلام میکنیم این اولین مجموعه آموزش حجم سازی در کشور ما میباشد که تمامی فنون را به راحت ترین روشها و ساده ترین ابزار به شما یاد داده و از همه مهمتر اینکه میتوانید به وسیله آن به درآمد و سود بیشتر برسید . زیرا در پس پرده تجربه ای نزدیک به دو دهه را در در دست داریم.
برای مثال اگر شما ام دی اف کار باشید ، میدانید نگه داشتن حجمهای سنگین روی یک سقف و از همه مهمتر اجرای بی نقص آن چقدر مهم است . و اکثر اساتید نمیتوانند حجمهای نصب شده روی سقف را جابجا نموده و یا بدون تخریب و آسیب دیدن آنها ، بارها باز و بست نمایند . این نکته را شمای استادکار حرفه ای که سالهاست با کارهای حجمی سقفی درگیر بوده اید به خوبی حس می کنید .
در این مجموعه آموزشی با متد ما حجمهای سقف را در هر زمان میتوانید بدون آسیب دیدن باز و بست کرده ، تقییر مدل داده و یا برای نصب در محلی دیگر ، کامل جابجا نمایید . این فقط یک نکته کوچک از صدها نکته خاص و همه بود که بصورت ویدیویی برای شما در این مجموعه شرح داده ایم .
حتی اگر در کار حجم حرفه ای و استادکار هستید بیشتر از ۴۰ درصد تکنیکهای ارائه شده در این مجموعه را تسلط ندارید . این مساله را با تجربه فروش این مجموعه و بازخوردهای آن دریافت کردیم.
در پایان باید عرض کرد :
دو صد گفته چو نیم کردار نیست .
بگذریم . . . .
طراحان حرفه ای توانایی طراحی دکورهایی انحصاری را دارند ، اما بدلیل نبود استادکار ماهر و با تجربه حجمی کار ، مجبورند طراحی ساده تر و عمومی تری را ارائه دهند . شما بنیان گذار اجرای طرحهای نوین در شهر خود باشید .
و جان کلام اینکه :
ما به شما میگوییم روی خود سرمایه گذاری کنید و تخصص خود را بالا ببرید . عصر ما ، عصر دانش و اطلاعات است . کافی است بدانید تا سودی مناسب تر کسب کنید .

اهداف آموزش

  • نیاز به دانش اولیه کار با دستگاههای نجاری و ام دی اف
  • ویژه افرادی که میخواهند سطح دانش خود را ارتقا دهند
  • پیشنهاد ما به کابینت کاران و نجاران ( حتی حرفه ای ها )
  • سطح پایه تا اجرای کارهای پارامتریک و خاص حجمی
  • مجموعه ای بینظیر در ساخت هرگونه حجم
  • آموزش تماما” ویدیویی توسط ” آقای پوربی آزار “
  • کیفیت تصویر و صدای عالی
    ضمانت اجرای هرگونه حجم توسط شما
  • تضمین اجرایی آموزش برای شما

بعد از مشاهده این دوره شما میتوانید :

بعد از مشاهده این پکیج ویدیویی شما میتوانید هرگونه حجمی را بسازید . برای مثال به راحتی میتوانید با ام دی اف یک توپ فوتبال توسط یک سری 5 ضلعی بسازید . ما به شما به روشی آسان و باور نکردنی ساخت همه نوع حجمی را آموزش میدهیم . حتی اجرای سازه های مینیاتوری حجمی که در کار ماکت سازی بسیار پر طرفدار هستند . شاید شما به کارهای حجمی پیچیده و یا ساده ای برخورد کرده اید که اجراهایی بسیار کثیف و ناهماهنگ داشته اند و بعضا” شیارهای اتصال را با بتونه بهمدیگر وصل کرده اند و یا مشکلاتی از این قبیل . ما تضمین میکنیم بعد از مشاهده این فیلمها  ( چنانچه روش ما را اجرا کنید ) همانند یک استادکار حرفه ای و بدون عیب و نقص حتی کارهای پارامتریک و پیچیده را اجرا کنید . از این ببعد کار حجم یک کار شیرین و لذت بخش است تا اعصاب خورد کن و وقت گیر .
لذت آموزش را با مجموعه های حرفه ای فوت و فن ها بیاموزید

پیش نمایش دوره :
فصل اول :
فصل دوم :
فصل سوم :
فصل چهارم :
فصل پنجم :
فصل ششم :
فصل هفتم :
فصل هشتم :
فصل نهم :
فصل دهم :
فصل یازدهم :
فصل دوازدهم :
فصل سیزدهم :
فصل چهاردهم :
فصل پانزدهم :
فصل پانزدهم :
فصل شانزدهم :
فصل هفدهم :
فصل هجدهم :
فصل نوزدهم :
فصل بیستم :
فصل بیست و یکم :
فصل بیست و دوم :
فصل بیست و سوم :
فصل بیست و چهارم :
فصل بیست و پنجم:
فصل بیست و ششم :
فصل بیست و هفتم :
فصل بیست و هشتم :
فصل بیست و نهم :
فصل سی ام :
فصل سی و یکم :
فصل سی و دوم :
فصل سی و سوم :
فصل سی و چهارم :
فصل سی و پنجم :
فصل سی و ششم :
فصل سی و هفتم :
فصل سی و هشتم :
فصل سی و نهم :
فصل چهلم :
فصل چهل و یکم :
فصل چهل و دوم :
فصل چهل و سوم :
فصل چهل و چهارم :
فصل چهل و پنجم :
کتابهای PDF :
نرم افزارها و فایلهای پیوست :
تصاویر پیوستی :
تصاویر پیوستی :
مشاهده بیشتر

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج حرفه ای آموزش حجم در دکوراسیون داخلی با چوب و ام دی اف”
لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید