تاریخ شروع

۰:۰۰ قبل از ظهر

شنبه - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲

تاریخ پایان

۹:۰۰ قبل از ظهر

سه شنبه - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵

آدرس

اصفهان ، سه راه صمدیه ، شماره 78 ، ساختمان آموزش فوت و فن ها

کار با رزین چند سالی هست که فراگیر شده است . کارگاههای بسیاری در سراسر ایران بصورت تخصصی کارهای فانتزی رزینی انجام میدهند . در این میان متخصصین و هنرمندان متبهر و کار آزموده پروژه های خوبی را اجرا کرده و درآمدهای بالایی دارند . عده ای هم با وجود سابقه بالا درآمد و تبهر لازم را نداشته و داعم گله و شکایت میکنند .

خوب است بدانید رزین های کریستالی کاربردهای بسیار زیاد و خاصی دارد . که اکثر افراد حتی حرفه ای ها نیز تمام قابلیتهای آن را نمیدانند . اما اصل قضیه از اینجا شروع میشود .

تخصص در این رشته یکی از ستونهاتی اصلی کار با رزین میباشد . هستند کارگاههای آموزشی که فقط تجربیات یکنواخت و ساده ای را آموزش میدهند و هیچگونه ابداعات و یا نوآوری نداشته و به همین جهت نمیتوانند دانشی با عمق زیاد به دانشجوی خود انتقال دهند . این مساله بارها و بارها مورد بحث قرار گرفته و متاسفانه نتیجه ای در پی نداشته است .
در تعجبیم ، زمانی که آموزشهای لازم به فرد در زمینه کار با رزین داده میشود ، چرا آن را کاربردی و قابل فروش نمیدانند . کارهایی همانند میز رزینی و حلقه و انگشتر و گردن بند که دیگر همه کار میکنند ؟

فوت و فن ها در نظر دارد ورکشاپ مذکور را در مدت زمان 4 روز با تکیه بر نیاز سنجی بازار و 30 سال تجربه در زمینه چوب و ارائه آموزشهایی کاربردی و صحیح ، ارائه داده تا افراد بتوانند به دانش لازم رسیده و کسب درآمد کنند . این مهمترین وجه تمایز بین ما و دیگر آموزشگاهها میباشد . ما بر این باور هستیم ، آموزشی که نتوان از آن کسب درآمد کرد ، بیفایده است . . .

سر فصل آموزشهای این ورکشاپ :

دنیای رزین ها ، انواع آنها و وجه تمایز هر کدام با دیگری

کارآیی هر نوع رزین و نوع استفاده از هر کدام

تخصص ، خدمات و  فروش تخصصی قطعات در حوزه رزین چگونه است

روشهای فروش و خدمات رزین

انواع قالبهای رزینی و نحوه استفاده و کاربرد هر کدام

جدا کننده ها و خواص هر کدام

ابزار و وسایل کاربردی جهت کار با رزین

اجرای کار بدون حباب و سفیدک و ترک خوردگی چگونه است ؟

انواع تکنیکهای آبستره کردن

فروش و ساخت لوازم پر درآمد

به همراه پشتیبانی کامل

مبلغ دوره : 800000 تومان
بیعانه رزرو دوره : 200000 تومان
الباقی در روز دوره

محل دوره : اصفهان – خیابان صمدیه – شماره 78

شروع دوره :  نیمه اول بهمن ماه